You give me fever like I've never,ever known...



jag fick min älskling idag, den är underbar! jag var ju förstås tvungen att testa henne direkt när jag fick henne. AND I LOVE IT!
Lätt värt! Den är super liten också. typ | | så stor!  haha. okej, nej kanske inte så liten... men både smal, lätt och super liten.
Påminner riktigt mycket om en ipod nano om jag ska säga vad jag tycker. Men den är bättre! ^^
äsch då... ska väl inte göra er allt för avundsjuka! möhöhö...
Men nöjd är jag...

Var alldeles nyss ute och gick i 40 minuter... Jag måste börja gå oftare, varje dag ärligt talat... jag måste gå ner i vikt, och jag måste verkligen få min kropp att må bättre. Men va faaan... NÄR GODIS ÄR SÅ GOTT!!
men jag måste träna på att låta bli godis... jag kan äta....eeh...vad är bra och GOTT? eh...frukt?
Men för mycket frukt har jag hört att inte heller är nyttigt... är det sant?
Nå väl... äsch, det ordnar sig. 


(dagens låt: Michael Jackson - The way you make me feel)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0