Took 18 years to get this far, don't always know what i'm talking about...

Okej jag skrev ett jätte fint inlägg om hur kul bröllopet var, men jag är så duktig att jag stänger ner rutan INNAN den har laddat klart.
Död åt mig, känns det som just nu.
Men iallafall så sa dom i kyrkan ett jätte fint stycke ur något grejs oO
iallafall så gick den såhär:

Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.
Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont.
Den finner ingen glädje i orätten, men gläds med sanningen.
Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den.
Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre och störst av dem är Kärleken.

HUR KAN MAN INTE TYCKA ATT DEN ÄR FIN!!!!!??

Iallafall så hade bangon en jätte fin klänning på sig, alltså den var underbar. Jag skulle lätt vilja ha en liknande när jag gifter mig.
När vi var klar i kyrkan så åkte vi till Lajksjön där festen var. Den var riktigt kul.
Paps höll i alltihop, han var....toastmaster(?) heter det det?
Iallafall, GOOD WORK DADDY!
Jag fick dansa med både paps, Purre och Lars... Lars är för övrigt den som gifte sig och purre är min andra farbror.
Det måste ju ligga i släkten att kunna dansa. hehe.

Nu sitter jag iallafall hemma hos peter och jag blir väldigt väldigt mobbad av honom. Så jag är lite arg just nu.
Men det är lugnt, han får stryk senare... moha...ha...haaa...
Men han är gos ändå ^_^ mysipys jueeh!

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0