Lista...

Jag tänkte vara snäll och ge er en lista på alla låtar somjag har skrivit upp... jag börjar med första inlägget:

1. Michelle Branch - Everywhere
2. eh...jag har ingen aning oO det är väl någon sån där mysko gammlåt :P
3. Björn Gustafssons låt till Carina Berg
4. Frida Snell - I'll be thinking of you
5. Veronica Maggio - Måndagsbarn
6. Sara Bareilles - Love song
7. Kristian Anttila - Smutser
8. Veronica Maggio - Dumpa mig
9. Veronica Maggio - Nöjd?
10. Something Corporate - Konstantine
11.  från en vattenflaska ;)
12. Mange Schmidt - Inget att förlora
13. Dendär dileva låten... heter den vi har bara varandra kanske? :o
14. någon sån där låt som man sjöng närman var liten...
15. Something Corporate - Konstantine
16. Petter - Logiskt (ft. Säkert!)
17.  inte någon låt :P
18. Sheryl Crow - Always on your side
19. Legenderna - Gråt dina tårar
20. ...ingen låt
21. Jordin Sparks - No air (ft. Chris Brown)
22. Jordin Sparks - No air (ft. Chris Brown)
23. Jordin Sparks - No air (ft. Chris Brown)
24. Switchfoot - Dare you to move
25. Jordin Sparks - Next to you
26. Damien Rice - 9 crimes
27. Dresden Dolls - Half jack
28. Lars Winnerbäck - Elegi
29. Laleh - Bostadsansökan
30. Bob hund - Tralala lilla molntuss
31. jag har ingen aning, jag får återkommaom den...
32. Butterfly Boucher - A bitter song
33. Anna Nalick - In my head
34. Anna Nalick - In my head
35. jag vet vilken låt det är...men jag kommer inte på vad den heter..
36. Duffy - Scared
37. Duffy - Scared
38. Anna Nalick - Breathe (2AM)
39. Creed - I'm 18
40. Elton John - Your song
41. Queen - Bohemian rhapsody
42. Marit Bergman - Can I keep him
43. Jesse McCartney - Beautiful soul

så nu har ni alla för tillfället.... eller de flesta iaf.. :o

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0