Is this the real life? Is this just fantasy...?

blaha blaha... jag har egentligen inget att skriva.
Igår jobbade jag och sarah som jag vet inte vad, från klockan tio till klockan fyra - halv fem...
Visserligen så var vi på Pagoni i iallafall en och en halv timme.

Sedan så gick jag till Peter, vi kollade på film och hade världens brottningsmatch! jag vann... *visslar*
Sedan fick jag ju i vanlig ordning ont i huvudet... men äsch det gick över tillslut.
Han är mys som tusan^^
ELLER VÄNTA! nu ljög jag ju för fasn... vi SKULLE kolla på film men det blev som aldrig av!
jäklar vad jag ljuger för er. Förlåt, det är inte meningen.
Jag tror jag är en mytoman...

Idag har klev jag upp klockan åtta eller något bara för att ta hand om mammas hundar... Jag vaktade dom till klockan tre då mamma klev upp, hon jobbade natt... och hon ska jobba natt inatt också det var därför hon sov så länge...
Klockan tre gick jag och duschade och det var niiiiiice! haha
och i badrummet så hittade jag en polare, en spindel! jag sjöng imse vimse spindel för honom och pratade med honom. (jag vet att jag inte är helt hundra....)
Men var han försvann sen har jag då ingen aning om...
Sedan nu så är jag hos Peter igen, han ligger i sängen... och är nyvaken... han ser lite trött ut...men han säger att han inte är det... nåja...undrar om man ska gå och hoppa på honom.. *skrattar*

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0