I'm scared to face another day, 'cause the fear in me just won't go away...

Jag vet med Peter igår, det var riktigt kul. Vi åkte först in till stan, han skulle ha nå kläder...Men det fanns ju inge oO jag brukar ändå vara relativt bra på att hitta killkläder, med tanke på att jag gillar killkläder bättre en tjejkläder så... Men tillslut så hittade vi ju faktiskt en tröja. Den var nice!
Sedan vandrade vi omkring....och det fanns allvarligt inget att göra på stan.. Så vi åkte hem till han.
Det blev tre filmer under kvällen... haha.
Den första var den mest misslyckade film jag någonsin varit med om.. Dimples, det skulle vara en skräck. Men come on! om jag bara får påpeka det så var trailern läskigare än själva filmen.. Det borde väl ändå säga allt, tycker jag.
Sedan blev det From Hell, graaawh *dreggla* den är så bra. Fast sen så blev det ju såklart The Crow, och ingen film slår den filmen om jag bara får säga det.
Den är så fantastisk. den är.... nej det är den bästa film jag någonsin sett!
Jag hade en riktigt bra kväll om jag får säga det själv. Synd bara att jag var så satans trött hela kvällen!
Men roligt var det ändå ^^
Tack ;P

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0