But my God it's so beautiful when the boy smiles....

Jag sitter hemma hos Peter, han är och äter.
Han är gos ^_^ yumyum.

Jag drar på bröllop i helgen, om ni har tur så får ni se någon bild senare.
Jag har sprungit omkring dom senaste veckorna och letat efter kläder till bröllopet så jag har hållit på att bli tokig. Men det ordnade sig tillslut, Jag ska ha på mig ett par byxor(leggings egentligen) som ser ut som ett par jeans... Som är svarta, eftersom min käre moder säger strängt att man inte får ha jeans på sig på ett bröllop.
Sedan ska jag för övrigt ha på mig en svart kofta (daaamn folk kommer ju tro att jag ska på begravning) och ett vitt linne.
Bruna eller svarta stövlar också för den delen...
Så nu vet ni hur jag ska se ut. Men vad fan ska jag göra med håret?oO
Help?

Jag är trött och jag orkar inte skriva något mer... så hejdå.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0