I'm a sexmachine ready to reload...

Bara för att Queen har rätt roliga låtar trots allt!

Det var pappa-dagen igår. Pappa, om du skulle vart här så skulle jag bakat en tårta åt dig och firat dig. Men jag ringde ju iallafall, även fast du inte hade tid...

På måndag, en vecka från idag, så ska jag fylla i den där dumma tatueringen, kan man gruva sig mer?!

Jag har prov imorgon... det där provet jag har tjatat om ett tag nu..och det känns som att jag inte kan något. Allt är deletat i mitt huvud..

På torsdag fyller Sarah år, gratz hjärtat! Vi ska ut på fredag.. fira henne såklart.
Jag vet absolut inte vad jag ska köpa åt henne men jaja.. Det ordnar väl sig hoppas jag..

Mys är sjuk just nu, och jag vill bara ta hand om honom....

jag vet inte, jag har en massa saker, onödiga saker, att skriva... men dom är så många så det skulle ju ta hundra år att läsa..

Ja just det! pratade med fanny igår. Hon börjar bli lite tjockis nu.. hon har snart gått halva tiden och allt!
Hon ska kanske komma hit om någon helg. Hoppas det, för jag saknar henne verkligen. Min lilla tuss <3
Jag funderar i varje fall på att åka upp och hälsa på henne snart eller något liknande. Och passa på att köpa alla julklappar och så. Alltså när jag har fått pengar...Vad tror ni om den idéen?

nåväl nu ska jag nog sova, jag håller på att slockna ungefär, förlåt att jag inte har något att berätta som roar er ;)

(dagens låt Queen - Don't stop me now)

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack min dotter för uppvaktningen....:-) Hoppas du kan komma på tanken att åka hit och hälsa på mig snart oxå. Kram

2008-11-12 @ 10:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0