I just want to feel safe in my own skin...

Jag sitter hemma hos Peter, har blivit mycket på senaste tiden.. Men det är mys ^^
Jag känner inte att jag orkar med skolan riktigt just nu.
Matten orkar jag verkligen inte med. Jag tar vilka ursäkter som helst för att slippa.
Jag har engelska prov nästa veckan, SKIT! jag har inte pluggar!
Just nu så stresspluggar jag bara för att hinna med att få in något i skallen... Jag vill få vg...minst..
Jag fattar inte, JAG ÄR JU INTE ENS EN SÅN SOM BRYR MIG! om betyg alltså...Jag brukar vara nöjd om jag får ett G.
Men med engelska....engelska är det jag alltid har varit bra på, så jag blir....maktgalen? mohahaha *ser ut som Mr. Burns*

Oh right...min mp3...den fungerar sjukt bra, fortfarande. Jag är fortfarande lika kär i den! Men jag tar väldigt väldigt gärna emot musik tips, den är lite tom än så länge... så ge mig lite tips!
Gärna endast musik som har bra texter..

(dagens låt: Dido - Honestly okay)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0