I don't want to call my friends, they might wake me from this dream...

Dagens låt igår glömde jag skriva... men det är Anna nalick - Breathe (2AM)

Det har inte hänt så mycket sedan igår.. jag håller på att fixa till min blogg så den är lite roligare... MEN JAG KAN VERKLIGEN INTE! jag förstår mig då inte på det!
Jag har lyckats lite iallafall..

Jag sålde min mp3... idag. ojoj... egentligen vet jag inte själv varför, men det finns en jääätte fin mp3 som jag vill ha!
Den är visserligen inte grön men... det är en samsung t10. Man kan värste välja meny och allt själv! och kolla på video, vilket jag antagligen inte kommer att göra. Men jag kan ju låtsas iallafall. höhö..
Men MENYN! COME ON! den kan ju bli jätte söt! och jag tror jag blev kär när jag såg den!
Men min gröna...den var fin den också... äsch då..

Min systeryster kommer i helgen.. det är mys.
och kanske funnybunny kommer också. Men jag har inte fått tag på henne så jag vet inte än om dom kommer. Men jag hoppas på det iallafall.
Jag saknar henne. Min lilla tuss. Jag vill ju se hennes mage!! och prata med bebis! undrar om den är så gammal att den kan höra?! vet ni när den börjar höra när man pratar med den?
För det vet då inte jag... hoppas att det är snart iallafall. för då ska jag sitta och prata med den varje gång jag träffar henne! höhö. hon kommer ju få tuppjuck på mig. mähää...

Nåväl.. min tatuering läker fint, den gör fortfarande lite ont. men vadå det var två dagar sedan jag fixade till den så.. Det är väl ändå förståeligt..

Engelska provet gick bra föresten... eller jag tror det gick bra iaf, har inte fått något svar på hur bra det gick. Men G tror jag iallafall att jag kommer att få..

nu har jag inte så mycket mer att skriva för denna gång...

(dagens låt: Dido - Here with me)

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0