But i can see your smiling face as it's staring back at me ...

Systeryster är här i helgen, riktigt mys. Jag har verkligen saknat den tanten. höhö.
Ikväll ska vi på bio, hela gänget... Jag, peter, karrå, pelle, kattis och jonas... Så det lär ju bli kul iallafall!
Vi ska se max payne.. I wonder if its a good movie?!
Okej, komigen. nu är jag ändå rätt sur... Kollade nyss på sf.se och kollade om man ska kanske gå och se twilight... men tro på fan att den inte går här!
Eller det verkar i varje fall inte som det iallafall... och jag som har längtat efter den filmen som jag vet inte vad!
Nu är jag lite små grinig och blä!

Men det gjorde mig lite gladare när Peter överföll mig med kramar och sa att jag hade varit borta alldeles för länge... AAAHW! ^^

(dagens låt: 3 doors down - your arms feel like home)


over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0