and you told me the tales of your heart...

Jag har prov på tisdag, tusan... eller jag tror detär på tisdag iallafall.
Men det har jag nog sagt nu när jag tänker efter...Iallafall! JAG ÄR NERVÖS!
jag fattar inte, första provet någonsin jag är nervös för!

jag har egentligen inte mycket att säga...fortfarande.

Jag höll på med hemsidan till vårat företag hela dagen. Lite små jobbigt.. (föresten, känner ni att ni behöver ett halsband/armband/örhänge eller två så kan ni ju mejla en beställning hur ni vill att den ska se ut på [email protected])
Vi är nog snart redo att lägga ut hemsidan för den delen härligt att få det bortgjort.
Sedan så skrev vi ut grejer till mässan den 5 december som är här i stan.
KOM DIT ;)


(dagens låt: Sister Hazel - Everything else disappears)


over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0