Just tell me how I got this far..

Okej, jag får väl börja med att min blogg kajkade när dom gjorde något på blogg.se ... och jag kunde inte alls logga in på den. Så jag bestämde mig för att starta en ny, ny start ni vet. Iallafall, om ni vill läsa det som jag skrivit förut så kan ni gå in på http://pixiehateyou.blogg.se/hardcandy där hittar ni allt.
Jag heter då Karin för er som missade. YEY ME!

Iallafall, jag är hemma i dorotea just nu, känns faktiskt riktigt bra. Jag har jobbat i en vecka, eller jag har väl jobbat tre dagar egentligen. Men jag trivs bättre och bättre på jobbet. Önskar dock att jag hade typ en bärbar dvd eller något sånt, så jag har något att göra på dagarna då ingen kommer in. Föresten så jobbar jag på en affär, en barnaffär till och med. En riktigt söt affär.
Idag fick jag så mycket som prissätta saker. MÅÅÅNGA saker. Och jag skurade ;P höhö.
Igår lyckades kassapparaten gå sönder så jag fick panik ungefär. Men vi lyckades ordna det genom att skriva upp allt som såldes och hur mycket det kostade, kvittona var dock värre.. men det slutade med att jag fick skriva dem för hand.
Jag är problemlösaren NO. 1!!!

Jag har hittat kameran i mitt liv också ;P som blir beställd sista juni kan jag ju säga, plus ett minneskort på 2 GB. Jag är total förälskad i den där. >_< så det gör lite ont i mig att jag inte har råd med den än. Men snart så ^^
Haha jag kollar på den varje dag, I'm a sucker for Sony DSC-T70.. haha

nåväl... Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0