ingen sommar utan regn...

det är så gott som bara regn här borta... lite tråkigt faktiskt.
karrå har flyttat till huset nu, det är lite drygt, både för att det är SJUKT mycket mygg och för att det är ungefär åtta kilometer in till dorotea därifrån så jag måste CYKLA till jobbet... döden, hörni.
jag sov iallafall hos fanny inatt. Det är typ bara på andra sidan vägen från mitt jobb. haha jag är lat!
iallafall så på midsommar så var vi hemma hos syrran i huset ett bra tag och sedan runt elva, tolv så bestämde vi oss för att fara till brattbäcken.. lite lustigt för jag träffade en massa människor... eller såg en massa människor som jag gick i samma klass med när jag bodde här. Jag tror ärligt talat inte att dom kände igen mig.
I söndags så åkte vi in till farmor och fikade och kollade på bilder.. hon hade bilder på mig och min första bästa kompis.. det var lite lustigt. För på bilderna så var jag lotta på bråkmakargatan och låg LÄNGST fram på scen... jag fattar inte hur jag vågade.
nåväl, det går bra på jobbet iallafall. Det kom in någorlunda mycket folk idag..

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0