Du är doften av viol, du är restskatten från fjol...

Jag är trött som en galning, systers pojkvän fyllde trettio idag.
Oj vad mycket folk det var, massor av barn.. ååh jag tycker om barn :D
helst Liam och River, go pojkarna NO.1
Fast när River gav mig en kram när dom skulle åka så råkade han riva mig så jag har ett sår på min hals :( ajaj..
eller okej.. det gjorde väl inte så ont men.

Jag har jobbat idag också, ska ni se. "Chefen" (haha låter roligt) kom och gav mig mat även idag. Hon chockar mig varje gång. Hon tyckte att hon ser mig som sin familj så hon måste ju ge mig mat, hon var tydligen orolig för att jag inte skulle äta. Hon är så söt :)
Jag skulle nog kunna hoppa av skolan och jobba där föralltid. haha :P
Hon frågade också om jag ville ha en butik, men jag sa att det var nog för mycket ansvar för mig och jag hellre skulle jobba i en butik än att äga en.
Iförrgår så kom det in några tyskar också, det är grejer det. Och idag kom det in en norska.. men hon bor här så det räknas egentligen inte. Men ändå :D

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0