vi har bara varandra...

Fanny såg tidigare ut som Dileva så jag har den där jäkla låten på hjärnan, den är så lätt att fastna där men den försvinner ALDRIG!
Jag sov hos farmor inatt, alldeles själv. Jag har farmors lägenhet inatt... Det kanske jag har sagt.
Pappa tycker att jag ska träna på att sova alldeles själv. För jag blir så paranoid när jag ska sova själv.
Jag är jätte mörkrädd och detta var första gången i hela mitt liv som jag sov själv i en lägenhet (eller vänta... jag sov själv i systerysters hus en gång när jag skulle ta hand om hennes katt, det var läskigt det också).
Iallafall så tände jag ALLA lampor, kollade i alla skrymslen och vrår för att kolla om någon kunde vara där. Men det var omöjligt. Jag kollade överallt, och bevisligen så var det ju inte någon som ville mörda mig för nu sitter jag här nästan ett dygn senare... BOYAKA! jag överlevde natten!
Jag är ledig imorgon, det blir åselemarknaden of course. Jag har äntligen hittat någon som kan skjutsa hem mig imorgonkväll! Lite glad jag blev då!!!! Så nu kan jag äntligen få träffa mina tussar. Usch vad jag har saknat dom.
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort om jag inte hade haft dom på skolan?! Men hur gör jag då när jag slutar skolan/flyttar? hjälp! jag kommer inte klara mig!
okej, karin.... lugna ner dig...lev i nuet. Andas djuuuupa andetag. *Andas in... andas ut*

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0