"varför ska man tänka på någon annan än sig själv?" Ego...

Jag har jobbat idag, ännu en dag. YEY ME! men idag så sålde jag banne mig för över 1000 pengar. 
på tre timmar, i Dorotea. slå den ni! 
Sedan så skulle jag ju vara med papi tills Fanny skulle sluta jobbet... men snäll som gubben är så svarar han inte i telefon... >_< så då gick jag till min käre farbroder och "chefen".. (haha fortfarande lika kul att kalla henne det) och umgicks med dom, fast farbroder var inte ens där. Jag fick nudlar och så fick jag umgås lite med min kusin och kolla lite på film. Synd bara att jag var så satans trött att jag höll på att somna hela tiden.
Sedan nu är jag hemma hos fanny och har scrubs-maraton! BOYA!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0