Varför ska jag nöja mig med nåt mindre när jag vet jag kan fixa vem jag vill?

jag hatar Veronica Maggio... men ändå så kan jag aldrig låta bli att lyssna på henne!!! det är något fel på mig!
Hon är inte alls min smak!! hjälp mig! det börjar spåra ur här!

Jag har varit ledig idag, yey ? jag vaknade när fanny kom hem på lunch, och sedan ringde pappa och jag gick upp på göran's och fikade lite med honom och pratade och sa hejdå eftersom han ska hem idag.
Fanny slutar klockan fyra, och då jälar! vi ska träna till en träningsvideo som är gjord på typ 80-talet. Den ska tydligen vara skit rolig, så jag får väl träna magen iallafall ;P

imorgon blir det jobb...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0