UTEN KULLSYRE

Det står det på Imsdals vattenflaskan min syster har lämnat på bordet, åh herre gud vad jag älskar norska! dom är så glada hela tiden.
"RENT NORSK KILDEVANN"....jag förstår inte norska? inte när dom pratar iallafall..

nåja, min kärlek till norska åt sidan en stund, jag jobbar imorgon igen, och så ska jag sova hos fanny måndag till tisdag och lyssna på hennes fantastiska snarkningar. den kvinnan alltså <3
Sedan så är jag ju som sagt ledig på Lördag! YES! och då blir det åsele, mina vänner.
påtal om det så måste jag ju ringa till Sarah!

ANNAH FYLLER ARTON IDAG!!! GRATTIS ÄLSKLIIIIING!!!!! <33333

Nu ska jag dock sova, vila upp mig för morgondagens cykling (yes, vet ni vad? jag läste i systerysters fitness tidning att cykling är den bästa träningen för magen! BOYA!!! )

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0