They'll never hurt you like I do...

Det var några dagar sedan jag skrev sist, men det har ändå inte hänt så mycket i mitt liv sedan dess så..
Jag har jobbat idag, som alla andra dagar. men det är härligt för imorgon är jag ledig.
Visserligen har jag blivit satt på att vakta hundarna ikväll så Karrå och Pelle kan fara ut. Men det gör jag gärna så länge syster-yster är nöjd och glad.

Imorgon fyller Annahpanna år.. Grattis gullstumpan <33
och nästa söndag fyller Sannah år, grattis hjärtat <33
herregud, jag har ingen aning om vad jag ska köpa till dom.. har ni någon idé? dom fyller arton båda två..
Den 26:e blir det party ^^ då åker jag hem för att fira dom två tussarna. Hoppas jag hittar något bra innan dess.

Pudas kom till Dorotea igårkväll, jag träffade honom idag, det är kul varje gång jag träffar honom ^^ synd bara att det inte är så ofta det händer.

Jag sitter just nu och lyssnar på Something Corporate (syster-ysters musik) och väntar på att dom ska fara iväg. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll alltså, känns riktigt tråkigt att bara sitta, och jag har inga kompisar som kan komma eftersom Fanny är i Lycksele och Pudas verkar inte ha någon skjuts hit. Så jag får väl bara sitta och glo på tv antar jag.
Rätt tråkigt, right?!

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0