The breathing gets harder, even I know that...

hade världens problem med att somna inatt, Fanny snarkar som en karl. Helt otroligt, och helt plötsligt så sätter hon sig upp och börjar mumla något, fem sekunder senare ligger hon ner och snarkar igen.
Jag jobbade idag...ännu en dag, hörni.. det börjar bli endel dagar nu.
Det kom en massa varor och det var rätt hektiskt på morgonen. Det kom in ungefär 5-6 pers som bestämde sig för att betala samtidigt och så lite lägligt så tar kvitto-pappret slut i kassa apparaten så jag var tvungn att fixa dit en ny rulle samtidigt som jag skulle ta betalt och slå in paket m.m
Sedan så blev det lugnt och jag ställde in kartongerna med varor bakom disken och väntade på att "chefen" skulle komma och hjälpa mig packa upp. Runt 15.00 så kom hon och sa åt mig att jag kunde börja packa upp själv. Jag började packa upp lite smått och lite senare kom hon och började hjälpa mig. Det var många saker som skulle upp.. Hälften av sakerna har vi inte ens prissatt än. haha.
Det kom nya glas och sådana saker, riktigt fina.. funderar faktiskt på att köpa några till storasyster som tack för att jag får bo hos dom, och något mer också.
Jag tycker om mina syskon, jag tror inte att livet skulle vart lika bra om inte dom fanns. Endel säger att syskon inte alls är viktiga men komigen, man lär sig SÅ mycket av att ha syskon, om inte något annat så lär man sig att älska ovillkorligt. För det är det jag gör med mina syskon, älskar dom ovillkorligt.
Nåväl, cyklade iallafall hem senare på kvällen och nu har jag suttit i den här fotöljen i snart två timmar.. Och cykla imorgonbitti blir det också. SATAN vad jag kommer vara trimmad innan sommaren är slut. haha. eller vad tror ni? cykla ca. 45 minuter dit och 45 minuter hem och sedan ut och gå med hundarna ibland på kvällen 2-4 kilometer..
Plus att dom förbjuder godis förutom på lördagar, jag lever ett hårt liv här.. (okej så galet allvarlig var jag väl inte)

Over 'nd out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0