Jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg...

okej egentligen föddes jag väl på en söndag tror jag..men jag gillar låten, den är fyndig...
Jag sitter hemma hos Fanny och permanentar håret (skvallra inte hörni)..
Jag jobbade idag också... det gick bra, fick min lön idag, yeey!

Haha jag vaknade inatt av att jag slog knytnäven i fannys morfars glasbord. Jag höll nog på att skrämma skiten ur både mig och Fanny. Jag minns inte vad jag drömde, minns bara att jag var riktigt riktigt arg. Det gjorde ont kan jag säga, och jag trodde rakt att jag skulle hä sönder bordet.

När jag kom till jobbet imorse så trodde jag att jag skulle få slag, dom hade gjort om! och hallå? jag jobbar varenda dag.. så dom måste ju ha gjort om igår kväll. Konstigt konstigt..

Jag längtar hem.. massor, men tack och lov så får jag träffa mina små änglar (höhö) snart. När det är åselemarknaden till och med.

Jag har även hittat födelsedagspresenten åt en av de små filurerna.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0