ja, jag vet att jag är strulig som få, lite knäpp och svår att förstå...

jag är lite besatt av den där låten bara för att den går på radion hela tiden...
Sover som vanligt hos fanny... men hennes dumma lillebror har kört bort mig från sängen så jag får sova på soffan.
I måndags sov jag hos fanny OCKSÅ! och så var jag jätte trött men jag kunde ändå inte somna, när jag väl var påväg att somna så hör jag de där fruktansvärt irriterande störningarna som kommer från datorn när man får ett sms eller så, och så hör jag att jag får ett sms. Jag drar en djup suck och jag hör fanny säga "förlåt, det är bara min mobil", när jag kollar vem som skickade sms till min mobil så är det FANNY!!! som ligger i sängen brevid! Jag tror jag aldrig har blivit mer irriterad på den flickan. Och på allt det så var det ett sånt där kedjesms. Mäkta irriterande!

Igår så var jag sådär trött igen, men jag sov hemma då, och då var det Karrå som höll mig vaken istället och ville att jag skulle hålla henne sällskap medan hon åt en macka.
Och sedan när jag gick och lade mig så kom Pumpkin och Xena och skulle ligga i sängen också, det slutade med att jag fick ungefär 10 cm i bredd att ligga på. Tillslut gick Xena för hon tyckte det blev så varmt, men Pumpkin låg kvar där och snarkade gott, och ajg hade fortfarande lika lite plats som innan eftersom hon låg högst upp och Xena låg vid mina fötter, visserligen fick jag ju såklart mer plats vid fötterna.. men det var inte skönt att ligga som en ostkrok.
Tillslut för att jag skulle få en blund så puttade jag till Pumpan och sa åt henne att lägga sig vid mina fötter, som hon lydigt gjorde.
Sedan precis när jag var påväg att somna så kom pelle hem, lite halvlullig tror jag att han var, han skulle äta en macka eller något och eftersom mitt rum är precis vid köket så hörde jag ju såklart allt han gjorde. Sedan på allt det så när han sätter sig på stolen så GÅR DEN SÖNDER!  Stackarn, han gjorde illa sig jätte mycket lät det som...

Nåja, over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0