är det såhär när man är kär när man är liten, hur är det då när man är kär när man är stor?!

haha åååh! jag kom på den där låten man sjöng när man var liten!! hahah
Jag var i åsele i lördags, var kul som fan.
Jag fick en kapsylöppnare som det stod "search and you will find Jesus" på av en EFS-kyrkperson... som kom och pratade med mig medan Jens sprang och pratade med folk + köpte macka, tror jag?!
Det hände massor på kvällen och om jag ska berätta allt så får ni läsa i flera timmar.. jag tar det väl eftersom..
Det var en kille som sprang runt på ungdoms campingen också?! med någon grön äcklig slim-dräkt. Som var string och hela köret, och halva....ja, stack ut. Det var inte så fräscht, nej.
nej jag orkar inte berätta hela kvällen :P
ska jobba imorgon så jag ska lägga mig snart och sova.

over 'nd out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0