And if I hurt you, then I'm sorry..

Jag jobbade även idag, har gått ett antal dagar innan jag skrev sist... men det har inte hänt så mycket i mitt liv sedan jag skrev så..
Det kom in ett par norskar idag på affären.. och jag förstår ju inte ett ord av vad de säger, jag ska nog gå någon kurs och lära mig norska och danska.. haha. det behövs kan jag ju säga.
Träffade pudas idag också, han är i Dorotea. Det är kul att träffa honom, det blir ju inte så ofta.

Imorgon fyller Annah-panna år. GRATTIS MITT HJÄRTA!!! <333
och nästa söndag fyller Sannah år, grattis älsk <33

och nästa lördag är jag ledig! YES! för det är banne mig åselemarknaden. Så jag och lilla-storasyster åker dit och går på marknaden, måste dock kolla när adam tensta ska spela/sjunga??!! för han måste jag då se! bara för att ha gjort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0