Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss...

Sitter hemma hos belinda just nu, vi ska fara in till stan snart...
Jag vet egentligen inte vad vi ska göra där men ändå. haha.
Vi sitter just nu och kollar efter en bio (eller jagsitter och kollar efter bio och hon springer runt och letar efter sin börs)
Vi börjar ju skolan imorgon, det suger lite i magen. Men det kanske blir kul ändå? Att få något att göra hela dagarna istället för att gräva ner sig i alla små problem man hittar.
Okej nu har jag kollat på alla filmer som går, alltså vilka tider, och vi har och välja på Arn - Riket vid vägens slut, Mamma mia, Star Wars: Clone Wars (sv. tal). Alla dom börjar 18.15.. The dark knight som jag ville se börjar 21.00 och den är typ två och en halvtimme lång, det blir seeeent. och vi ska ju trots allt orka upp imorgon också.
Jag vet inte vad det blir. Jag vägrar då att se star wars... och absolut när det är sv. tal... NEVER!
Vi får väl se...

over 'nd out

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hoppas det går bra på skolan. Kram

2008-08-25 @ 19:59:27
URL: http://pappaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0