tell me how i'm supposed to breath with no air..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Cry-Baby var på tvn igår! Jag tror jag dog och hamnade i himlen när jag såg den!
Jag låg och skulle sova hos fanny, och vi orkar aldrig stänga av tvn, trean var på och jag hörde ordet "Cry-baby" och så tänkte jag för mig själv "herregud alltså jag måste se den snart"... och av någon annledning så sätter jag mig upp och ser Johnny Depp, Ricki Lake och Traci Lords. Jag blev galen och ville väcka dom som skulle upp och jobba imorgon men jag ångrade mig, jag är en snäll flicka. haha.
Men nu har jag sett den, och jag tror jag hamnade som sagt i himlen en sväng.. så sjukt underbar film. Gotta buy it!
ledig idag btw. BOYA!

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0