Losing you is like living in a world with no air...

jag är så otroligt orolig. Även om jag vet att det kanske är i onödan så..
Jag önskar att det inte var såhär, att du skulle vara helt okej igen. Det är orättvist, orättvist, ORÄTTVIST!
Operationen blir nästa fredag trodde micke. Sedan blir den jobbigaste tiden i mitt liv, rehabiliteringen kommer bli svin jobbig för alla oss. Du får bara ligga i buren de första två veckorna och sedan får du varken gå ut på gården eller busa med de andra ELLER gå ut och gå promenader. Älskling, jag ska göra allt för dig, jag ska ta hand om dig. Oroa dig inte.
Jag ska ordna det ...

(jag vet inte hur fan jag ska orka)

Over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0