It's the wrong place to be thinking of you...

Jag kidnappade mamma idag, vi åkte och åt på kina och sen så gick vi på bio.
Jag älskar när vi har sådär roligt, jag förstår inte...jag förstår ärligt talat inte alls varför vi inte kan ha sådär roligt mer ofta?!
Jag vill...jag vill hur mycket som helst...ju.
Iallafall så hängde Lena med på bion, ah just det! vi kollade på Mamma mia. Åh herregud, jag tror att min mor försöker göra allt för att skämma ut mig, hon dansar till musiken på filmen, visserligen sitter hon ju ändå och gör det ganska diskret men fortfarande! DANSAR TILL MUSIKEN! PÅ BION!!! och vi sitter ju inte precis längst bak heller, utan långt fram.
Sedan i slutet av filmen BÖRJAR HON SJUNGA! OH COME OOON! hon försöker nog med all sin makt att skämma ut mig.
är det någon annan som har en sån mamma som jag har? finns det någon slags stödgrupp för sådana som har mammor som jag? hahah!
Iallafall, när vi går från bion så får mamma och Lena något fnatt och mamma säger typ "åh gud så mätt jag är, men oooh jag har en dricka" hon tar en klunk och  säger sedan "guud vad jag är kissnödig" och då brister det totalt.. Lena börjar asgarva, mamma böjer sig som ner som man gör när man är riktigt riktigt kissnödig och börjar skratta som en tok, och jag börjar allmänt garva för att dom skrattar. Och förbi oss går typ tre pers och kollar på oss ( mest mamma faktiskt ) som om vi skulle vara as-kalas..

DET var min kväll..

over 'nd out


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kul :-). Se där...inget är omöjligt. Kram

2008-08-18 @ 08:44:46
URL: http://pappaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0