I'm half my mothers daughter...

Imorgon ska jag träffa åtminstonde en av mina flickor. Usch, det går inte att beskriva i ord hur mycket jag saknar dom.
Idag har jag ärligt talat mest suttit hemma, hängt tvätten...
Igår på dagen så överföll hundarna mig.. berättade jag det? jaja, ni får höra det igen!
jag låg lugnt på soffan, upp hoppar Spella och lägger sig PÅ mig och börjar slicka mig i ansiktet (obehagligt!) sedan hoppar Hero upp ovanför mitt huvud och SÄTTER sig på mitt huvud!!
efter en stund när han inser att det inte är särskilt bekvämt att sitta på mitt huvud när jag slänger med huvudet och försöker få bort honom (ja Spella låg ju på mina armar så jag kunde ju inte precis putta bort honom) så sätter  han sig och börjar slicka mig i örat! (ÄNNU MER OBEHAGLIGT!!)
Tillslut så tog jag mig iallafall lös, alldeles ruffsig i håret och blöt i örat. Tummen upp för det!
haha

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0