how do you make the one you want to want to get next to you?

Jag och min käre moder hade tredje världskriget ikväll... har insett att jag nog inte ska ställa upp några krig.
Mitt land skulle då inte segra iallafall.
Allt började med att jag ville åka till Jens och sova, men det slutade med att jag var omogen och att jag vill flytta hemifrån.
Mina ögonlock är uppsvullna och helt uuunderbara just nu.
Ja just det, en av våra hundar tuggade sönder mina alldeles nya skor idag, "hunden är människans bästa vän" jo tjena. Jag brukar då fasn inte tugga upp mina bästa vänners skor...inte deras favorit linnen heller. (vilket hunden ifråga gjorde senare på kvällen).
Jag vill flytta hemifrån, är det någon som har tips på ett jobb till en körkorts-lös student...säg gärna till isof!
Jag har för övrigt fått höra två liknelser om  knarkare och självdestruktiva personer ikväll... får jag frågade varför folk tycker att dom två folk"grupperna" är så lika?!
Nåväl, spelar nog inte sådan fantastisk roll...
något som spelar roll är dock att JAG SÅG NYSS PÅ FLASHDANCE! DAAAAAMN! vilken bra film. haha!
från en sak till den andra ungefär ;)
och det är bara 37 dagar kvar innan ja gfyller arton! YES!
och 43(?) dagar kvar innan tatueringen blir av! BOYA!
nu ska jag då banne mig sova, min huvudvärk håller på att ta död på mig.

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0