en elegi för alla sorger den här hösten handlar om..

Jag sov hos Belinda inatt, umgicks med henne hela dagen igår. vi åkte in till stan runt tre och hon gick till tandläkaren. Sedan gick vi runt på stan lite och tillslut kom Jens in till stan också. (uschjagärliteförblyg)
Vi satt och pratade i typ evigheter, gick runt och bara drygade oss.
Sedan åkte jag och Belli hem till henne och kollade på film och fläskade i oss godis, yumyum!
Vi kollade på From Hell (UNDERBAR!) och Nära och Kära (besvikelse!)
sedan tillslut så slocknade vi som värmeljus (okej, konstig liknelse men ändå...)

Pappa vill att jag ska börja skriva mer i min blogg, så varsegod papi!

Idag har jag allvarligt talat inte gjort något, jag satte mig och målade klart min tavla när jag kom hem. Jag är verkligen inte nöjd, jag borde sluta måla över huvud taget..
jag har föresten sju hundra pengar i min sparlåda nu *ser nöjd ut*. Snart har jag sparat nog mycket för att ha råd till tatueringen. YES!

Jag vet inte vad jag ska skriva mer...?! Jag har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig...
så jag skriver mer när jag har mer att säga...

over 'nd out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0